11 juli 2018 van Höfn naar Seyðisfjörður

11 juli 2018 - Seyðisfjörður, IJsland

Vandaag was de laatste reisdag in IJsland, we moesten 281 km rijden om bij de camping te komen, deze ligt op 100 meter van de veerboot die wij morgen moeten hebben voor onze terugreis naar Hirsthals in Denemarken. Het grootste  gedeelte hebben we langs de kust gereden, en we hadden het geluk dat het zonnig weer was. Het was wederom een prachtige weg met veel mooie uitzichtspunten.

Nog even wat boodschappen gedaan, die we nodig hebben voor op de boot. Daarna de rugzakken ingepakt (eenmaal op de boot kun je niet meer in de camper).

Vanavond hebben we een afscheidsdiner met de hele groep.

Zaterdagmiddag als de boot in Hirsthals aankomt gaat iedereen zijn eigen weg, er zijn er bij die nog 3 weken naar Noorwegen gaan, ook een paar die nog in Denemarken blijven. Wij moeten een zondagavond weer thuis zijn omdat Peter maandag weer moet werken.

Wij hopen dat jullie onze reisverslagen en foto's leuk hebben gevonden en bedankt voor de reacties,

Groetjes Peter en Nel.

1. Adrie en Dora:
    11 juli 2018
    Ja natuurlijk waren jullie reisverslag en de foto's geweldig. Zijn we toch een beetje met jullie mee geweest. Tot snel. XX
  2. Margo:
    12 juli 2018
    Ja het zit in je mailbox he 🤣🤣🤣👍
  3. Fieneke:
    12 juli 2018
    Geniet van de laatste dagen en een hele goede reis naar huis😘
  4. Monique:
    13 juli 2018
    Leuk om zo mee te lezen. Schitterde foto's. Goede terugreis.