2 juli IJhorst

2 juli 2021 - De Wijk, Nederland

Vandaag hadden we een lange fietsroute gepland, de Reestdal route. Maar voor dat we hier aan zouden gaan beginnen kwamen we erachter dat we niet genoeg brood meer hadden, dus zijn we naar de supermarkt in De Wijk gefietst. Toen we terug waren op de camping hebben we nog koffie gedronken en een vroege lunch nomen. Ze gaven nl na de middag beter weer op, en dat is toch leuker fietsen.

De fietsroute ging door weilanden en bos, en het viel ons op dat het heel rustig was met fietsers. Na een uur fietsen zagen we in de verte de zon schijnen, en wij reden in de miezer regen, maar gelukkig het laatste stuk kregen we ook zon. Rond 16.00 uur waren we terug op de camping na vandaag 49 km gefietst te hebben, was wel een beetje veel. Hebben daarna nog lekker in de zon gezeten.

Vandaag was  helaas onze laatste vakantiedag in deze vakantie. Het was een andere vakantie dan we gewend waren in het buitenland, maar Nederland is ook heel erg mooi, zeker wanneer je geluk hebt met het weer. En wij hebben het heel erg getroffen. Totaal hebben we met de fiets ongeveer net zo veel km gemaakt als met de camper in deze vakantie. We hebben 590 km gefietst, dat is best veel.

We hopen dat jullie het ook dit jaar weer leuk vonden om ons te volgen.

Groetjes Peter en Nel

1. Janna:
    2 juli 2021
    Ik heb van jullie verhalen genoten en vooral ook van de foto's was geweldig!!! Dank jullie hier voor!!!! Nel en Peter nogmaals bedankt en een fijne terugreis...groetjes van mij....
  2. Adrie en Dora:
    2 juli 2021
    Dank je voor de mooie foto's en gezellige verhalen.
    Het zit er voor jullie weer op na veel gezien te hebben.
    Goede en veilige terugreis!!!
    We horen elkaar. XX Dora en Adrie.
  3. Ploni:
    2 juli 2021
    Dank je wel dat we mee mochten reizen met jullie.
    Prachtige foto’s
    Hele goed thuisreis😘
  4. Rob en Jacqueline:
    2 juli 2021
    Het was weer erg leuk om jullie te volgen.
    Op naar de volgende vakantie😎
  5. Jolanda:
    3 juli 2021
    Een super leuke vakantiereis van jullie gevolgd.
    Prachtige foto's en verhalen.
    Nederland is mooi , heel mooi!👍