13 oktober van Volterra naar Verona

13 oktober 2020 - Verona, Italië

Vanmorgen hebben we onze planning aangepast. De bedoeling was om vandaag nog een lekkere zonnige dag te hebben aan de westkust, en morgen richting de Italiaanse Alpen te gaan. Dan hadden we vandaag vanuit het binnenland voor de zon naar het westen willen rijden en morgen weer naar het binnenland. Dat vonden we beide een beetje onzin.

In de 2e week van de vakantie hadden wij Belgen naast ons staan en die vertelden toen dat ze naar Verona waren geweest en dat het zo’n leuke stad was. Dus op de kaart gekeken en het was best wel een lange rit nl 380 km. Even naar het weer gekeken en ze gaven half bewolkt met zon op en dat is het perfecte weer om een stad te bezoeken. De bedoeling was om dan morgen naar Verona te gaan. We waren om 14.30 uur op de camperplaats en beide vonden we het niet veel, dus weer ons plan aangepast, we blijven hier geen 2 nachten maar 1. En we zijn vanmiddag Verona ingegaan ipv morgen, want het was ook nog eens onbewolkt. Peter heeft de bezienswaardigheden opgezocht en die zijn we gaan bezichtigen. De Belgen hadden gelijk, het is een hele mooie stad met weer een hoeveelheid aan oude gebouwen, prachtig. Na bijna 9 km gewandeld te hebben kwamen we om 17.30 uur versleten bij de camper aan.

Tevens heb ik een mooie leren rugtas gekregen, dit is een verlaat verjaardagscadeau.

En zijn we weer aangepaste plannen aan het maken voor de komende dagen.

1. Ploni:
    13 oktober 2020
    Mooie stad alleen ik ging geld pinnen en me pasje werd in geslikt maar ik mocht helemaal mee naar de kluizen om het pasje te halen er lagen er alleen meer in😂