14 oktober van Verona naar Vallegio sul Mincio.

14 oktober 2020 - Valeggio Sul Mincio, Italië

Vanmorgen lekker uitgeslapen, we werden pas om 8.30 uur wakker na de vermoeiende dag van gisteren. We hoefden vandaag maar 30 minuten te rijden, het enige wat we wilden was nog een beetje zon en weg uit de stad. Het was best een herrie geweest tot middernacht, er liep een voetpad over de camperplaats en daar werd gretig gebruik van gemaakt.

Rond 10.15 uur hebben we betaald op de parkeerplaats en we zijn op zoek gegaan naar een supermarkt, die lag volgens de navigatie op 4,8 km van de CP. Dat klopte inderdaad, maar je kon alleen parkeren in een parkeergarage en de hoogte doorgang was 2 meter, wordt wel erg lastig als je camper 2.95 meter hoog is. En een open dak op onze camper, liever niet.

Maar onderweg naar Vallegio sul Mincio kwamen we een hele grote supermarkt tegen, dus dar maar inkopen gedaan. Vervolgens zijn we naar de boerderij camping gereden en een mooi plekje opgezocht. We hebben nog tot 16.00 uur buiten kunnen zitten, het was heerlijk. Behalve de vliegen, je had er soms 20 tegelijk op je zitten. Dit is al de hele vakantie opvallend, zoveel vliegen en die krengen steken ook nog behoorlijk.

Morgen op naar de Alpen