16 oktober Porlezza

16 oktober 2020 - Porlezza, Italië

Waarschijnlijk hadden we het nodig, maar we werden vanmorgen pas om 8.30 uur wakker. Het was nog steeds bewolkt en koud, 9 graden. Volgens de weersvoorspelling zou het rond 11.00 uur zonniger en wat warmer gaan worden, en inderdaad in de verte werd de lucht al blauw.

De rest van de ochtend hebben we, behalve wakker worden, niet veel gedaan.

De Carrefour zit hier op 1.8 km vandaan en na de lunch zijn we daar naar toe gelopen en hebben wat boodschappen gedaan. Onderweg zagen we ook het fietspad voor de fietstocht die we morgen willen gaan maken. Hoeven we daar alvast niet meer naar te zoeken. We kwamen ook nog een pindakaasboom tegen, zoals wij die in de voortuin hebben. Deze bloeide beduidend beter dan die van ons. Toen we terugliepen kwam de zon inderdaad goed door en je voelde het warmer worden, dus toen we weer bij de camper waren hebben we nog lekker een tijdje in de zon kunnen zitten. Biertje, colaatje erbij, is wel uit te houden.

Morgen en overmorgen geven ze volop zon op, zou leuk zijn als we gaan fietsen.