23 juni Workum

23 juni 2021 - Workum, Nederland

Peter ging vanmorgen heel enthousiast in zijn polo en korte broek naar buiten. Hij heeft heel snel iets warmers aan gedaan,  het was nl maar 13 graden.

Nadat hij was omgekleed hebben we de fietsen gepakt voor weer een fietstocht.  Op aanraden van de eigenaresse van de CP hebben we deze route op onze telefoon ingesteld. Gelukkig waaide het een stuk minder dan gisteren, het fietst dan toch lekkerder. Al na een paar km kwamen we de eerste pont tegen, waar max 4 personen op mochten.
Eenmaal aan de overkant vielen de oude vervallen vrijstaande huizen op, werkelijk alles stond schots en scheef. Maar men woont er gewoon.
De rest van de route vonden we een beetje eentonig, het was zeker niet de mooiste route tot dusver.

Toen we weer in Workum waren zijn we naar de Poiez supermarkt gegaan, daar hadden ze bier met de naam "mooie Nel". Had het niet meegenomen maar later op de middag zijn we het toch gaan halen. Peter wil wel weten hoe ik smaakt.

Morgen gaan we naar Stavoren.

1. Rob en Jacqueline:
    23 juni 2021
    Wat een heerlijke vakantie weer, lekker fietsen en prachtig weer😎
    En Peter smaakte het biertje?
  2. Janna:
    23 juni 2021
    Het bier zal zeker smaken....het is te proberen....nog een fijne tijd...gr van mij