25 September Interlaken Zwitserland

25 september 2020 - Interlaken, Zwitserland

Vanmorgen lekker uitgeslapen en wakker geworden met besneeuwde bergtoppen.  Het was flink afgekoeld. Met Ron en Karla koffie gedronken en 's middags naar Interlaken gelopen. Wat leuke foto's gemaakt en wat boodschappen gedaan bij de COOP. Interlaken is een mooi plaatsje, met mooie oude hotels en leuke winkeltjes  en gelegen tussen de BrienzerSee en de ThunerSee. Heel leuk waren de winkeltjes met chocolade met een enorme variatie aan soorten en met grote plakkaten in de etalage.  Je betaalt dan wel ca € 10 voor maar 100g chocolade.

Terug bij de camper hadden we geen kind aan Nel en Karla, want die zaten verdiept in de Skip-Bo.

Na  het avondeten gingen ze daar weer vrolijk mee verder. En het bleef maar regenen.  Morgen naar Como in Italie. Helaas kunnen we niet over de Sustenpass, want die is dicht vanwege de sneeuw.

Hopelijk kunnen we wel over de Brunigpass. Die is maar 1000 m hoog, maar de verwachting is wel dat de vorstgrens naar ca 1100 m zakt, duimen dus. Lukt het niet, dan moeten we terug naar Bern en dan via Luzern naar de Gothard-tunnel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mirthe:
    26 september 2020
    Leuk he buuf skibbo! Geniet ervan