9 oktober van Borgo S. Pietro naar Ostia Antica.

9 oktober 2020 - Lido di Ostia, Italië

Het was erg fris toen we uit bed kwamen, even de kachel aangezet en snel was het weer een aangename temperatuur. Het bleek buiten ook maar 7 graden te zijn, logisch want we zaten wat hoger in de bergen.

Rond 10.00 uur zijn we weggereden met als doel Villa Adriana. Dit is een overblijfsel uit de Romeinse tijd. We hadden geen idee wat we ervan moesten verwachten, dus dat was een verrassing.  Eenmaal binnen in het park Villa Adriana keken we onze ogen uit. Alleen het park al was schitterend aangelegd, met heel veel Cipressen en andere bomen. Ook de oudheden waren bijzonder interessant om te zien. Na 2 uur rondgelopen te hebben zijn we teruggelopen naar de camper.

Daar de camping opgezocht waar we naartoe wilden en op naar de drukke wegen om Rome. We zitten nu vlak bij de kust aan de Tyrreense zee, 40 km ten westen van Rome.

1. Adrie en Dora:
    9 oktober 2020
    Villa Adriana?????? What's in a name. Ik word dan wel 65 maar zo oud ben ik ook niet hoor.
    Geintje!!!! Geniet nog maar lekker samen.
  2. Janna:
    10 oktober 2020
    Weer een mooi verhaal,waar haal je het vandaan.de foto's zijn altijd heel mooi. Verder nog fijne dagen....gr janna