01 juli van Giethoorn (Overijssel) naar IJhorst (Drenthe}

1 juli 2021 - De Wijk, Nederland

Vanmorgen was het nog steeds zwaar bewolkt, maar gelukkig wel een paar graden warmer dan gisteren. En het was droog.

Het was 45 minuten rijden naar IJhorst in Drenthe. Omdat we officieel pas om 13.00 uur terecht konden op de CP hebben we gebeld of we misschien wat eerder mochten komen, en het was geen probleem als we 12.00 uur zouden komen. Het werd 12.15 uur omdat we nog even een boodschap hadden gedaan. Eenmaal bij de receptie bleek deze van 12.15 uur tot 13.00 uur gesloten i.v.m. lunchpauze. We hadden de CP inmiddels gezien, deze ligt voor de slagbomen van de camping. We hebben toen maar gewoon een plekje gezocht in de hoop dat het in orde zou zijn. Later bij de receptie werd gezegd dat we eigenlijk naar een andere plek zouden moeten, maar op verzoek van ons mochten we blijven staan.

In de loop van de middag kwam zelfs de zon weer door en werd het ineens warm.

Morgen hebben we weer een fietsroute gepland van 40 km.