29 juni 2019 van Ashford (Engeland) naar Rijsbergen (Nederland)

29 juni 2019 - Rijsbergen, Nederland

We hadden vanmorgen alle tijd, de boot ging om 12.10 uur (Nederlandse tijd)  en het was van Ashford naar Dover 30 minuten rijden. Aangezien wij altijd vroeger zijn dan nodig is, waren wij al om 10.30 uur bij het incheck loket. We hadden geluk, we konden met de boot van 11.15 mee. Het was 33 graden, dus lekker op het dek gezeten. Om 12.30 uur waren we in Calais, waar het 35 graden was, dat was puffen, waren wij dus totaal niet gewend.

We zijn naar de parkeerplaars van de Carrefour gereden en hebben daar de camper neergezet. We wilden het Nederlands Damesvoetbal elftal zien in de kwartfinale. Ook nog even het winkelcentrum ingegaan, het was daar lekker koel. Tevens had Peter nieuwe sportschoenen nodig.

We wilden eigellijk overnachten op de parkeerplaats, maar door de enorme hitte zouden we waarschijnlijk weinig slapen en hebben we besloten om naar huis te gaan. Om 20.45 uur waren we weer thuis na een fijne en mooie vakantie in Groot Brittannië.

Wij hopen dat jullie onze verslagen en foto's leuk hebben gevonden.

Bedankt voor de !euke reacties en hopelijk tot volgend jaar.

1. Ron en Karla:
    29 juni 2019
    Het was superleuk om jullie te volgen dwars door Engeland en Schotland! 👍👍 Elke avond wachtten we vol spanning op het pingeltje, wat betekende dat er weer een mail van jullie kwam! 😃
    En dan ook nog eens al die prachtige foto’s erbij! Wij hebben genoten!
    Groetjes van Ron en Karla.
  2. Adrie en Dora:
    29 juni 2019
    Welkom thuis weer sissy en zwager. Ook wij hebben meegenoten met jullie mooie reis. We zien elkaar. XX 😏😏
  3. Fieneke:
    30 juni 2019
    Ik heb genoten van jullie verhalen en prachtige foto's!
    Ga het nog missen denk ik!
    Welkom thuis , ik hoop dat jullie heerlijk geslapen hebben in het rustige Rijsbergen.
  4. Jacqueline Nome:
    30 juni 2019
    Was weer heel leuk om jullie mooie foto’s te zien en leuke verhalen te lezen.
    Was een prachtige reis!
    Groetjes Jacqueline
  5. Arij de Graaf:
    1 juli 2019
    Nou welkom thuis dan maar weer, het zal effe duren maar 't went wel en jullie hebben weer een mooie herinnering in het hoofd. Wij hebben jullie verhalen en die waren fijn om te lezen en te kijken naar de foto's. Dank voor het kunnen meemaken van jullie belevenissen. Groet, Ary