27 juni 2019 van Chiddingly naar Ashford

27 juni 2019 - Ashford, Verenigd Koninkrijk

Vandaag begon de dag vervelend, ik stootte nl een kop koffie om, en deze viel precies op onze witte kussens van het zitgedeelte. Direct met afwasmiddel, borstel en water afgedaan. Op internet zag ik dat je er ook een natte doek op kunt leggen, die de koffie er dan uittrekt. We baalden allebei verschrikkelijk, we hebben ze net nog een keer met ossegal afgedaan, en liggen nu buiten in de zon te drogen. Dan kun je pas echt zien of het eruit is.

Nadat we ons chagrijn hadden weggespoeld met een nieuwe koffie, zijn we op weg gegaan naar Great Dixter house en gardens. We hebben daar hele mooie tuinen en bloemen gezien en hebben dus heel veel fotos gemaakt. Het huis was oud, schots en scheef, maar wel mooi. Ook weer jammer dat ze je bij aankoop van het ticket niet vertellen dat er binnen niet gefilmd en gefotografeerd mag worden, maar we hebben er met veel plezier een paar uur rond gelopen.

Daarna wilden we naar een Pub rijden om te overnachten, maar helaas waren er weer allerlei wegopbrekingen. Volgens de wegwerkers konden we er wel komen,  maar we moesten via allerlei smalle weggetjes waar wij dus niet doorheen konden komen. Vervo!gens een camping opgezocht, helaas konden we die ook niet bereiken. Uiteindelijk besloten om alvast naar de camping in Ashford te gaan waar we eigenlijk morgen ook naar toe wilden gaan, hier blijven we dan dus nu 2 nachten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Adrie en Dora:
    27 juni 2019
    Foto's zien er weer prachtig uit hoor. Geniet van jullie laatste 2 dagen en je hoort ons morgen. XX
  2. Janna:
    28 juni 2019
    Goedemorgen, heb weer genoten van jullie reisverslag en elke keer de mooie foto's Lees hierboven dat het er haast op zit....Nel en Peter wens jullie een goede terugreis en we zien elkaar best wel weer!!!!! Lieve groetjes van Janna...
  3. Mirthe:
    28 juni 2019
    Geniet nog van jullie laatste daagjes buurtjes!