26 juni 2019 van Fareham naar Chiddingly

26 juni 2019 - Chiddingly, Verenigd Koninkrijk

Omdat we verwachtten dat het er erg druk zou zou zijn, vanmorgen op tijd vertrokken richting Beachy Head, dit is aan de Zuid-Oost kust van Engeland. Hier zijn de hoogste krijtsteen rotsen van Engeland. Het was weer zwaarbewokt, maar de Engelse Piet Paulisma had beloofd dat het aan de kust zou opklaren. Net  voordat we in Beachy Head aan kwamen begon het te regenen, dus waren we bang dat de uitzichten op de krijtsteen rotsen lang niet zo mooi zouden zijn. Maar alsof we het verdiend hadden, toen we de camper parkeerden begon de zon te schijnen, en al heel snel trok het wolkendek helemaal open.

Snel even brood klaar gemaakt voor tussen de middag en toen zijn we aan de wandeling begonnen. We keken onze ogen uit, wat een prachtige natuur. Je kon tot de rand van de rotsen lopen, wat een hoogte, en zo steil. We hebben zo ruim 7 km langs de krijtsteen rotsen gelopen, was geweldig om te zien. Wel vermoeiend, want het ging heuvel op en af, en op de terugweg hadden we de wind fors tegen.

We waren net een minuut terug in de camper en het begon weer even te regenen.

Daarna moesten we op zoek naar een plek om te overnachten, deze was gep!and op de parkeerp!aats waar we nu stonden, maar daar stond een bord dat dit verboden was. Het duurde weer even voordat we wat hadden gevonden, bij de ene was de weg er naar toe veel te smal, bij de volgende een steil grindpad. Weer een andere lag bij een Pub, maar dat was erg dicht bij bij het station, uiteindelijk staan we nu op een hele leuke boerderij camping.

Op aanraden van de eigenaresse zijn we naar de lokale pub ( The 6 Bells Inn) geweest en hebben daar, voor € 25,= ) heerlijk gegeten.

1. Adrie en Dora:
    26 juni 2019
    Hey travellers, alweer een mooi reisverslag. Waar haal je het allemaal vandaan. Wij genieten nog even mee van de verhalen en foto's en dan maar weer op naar jullie volgende vakantie. We zijn benieuwd naar jullie volgende lokatie. Geniet nog even hè. XX van ons