28 juni 2019 Ashford

28 juni 2019 - Ashford, Verenigd Koninkrijk

Als eerste vanmorgen gekeken of de vlekken uit de kussens waren, he!aas niet. Dan thuis maar met de stoomreiniger proberen.

Vandaag zijn we naar de tuinen van Sissinghurst Castle geweest, dit is een landschap in het graafschap Kent. Dit is vooral bekend geworden door zijn tuinaanleg. Het was prachtig weer en dan zien de tuinen er met al zijn b!oemen en planten geweldig mooi uit. Echt engels en ook de engelse toeristen vonden wij al een bezienswaardigheid op zich. Hoedje, stokje om mee te !open, en tijdens de lunch op een bankje kwam de fles wijn uit de tas.

We hebben er 3 uur rondgelopen en het was absoluut de moeite waard.

Wanneer je in Engeland bent, moet je ook een keer Fish and Chips hebben gegegen, je kon dit bestellen en op de camping laten bezorgen. We hadden allebei een reguliere chips en een medium fish. Toen kregen we toch een hoeveelheid eten, niet normaal. Van die vis kun je drie keer eten,en ook de patat was een behoorlijke portie en we hebben lang niet alles opgegeten. MAAR HET WAS WEL LEKKER.

Morgen rijden we naar Dover en hebben dan om 12.10 uur nederlandse tijd de veerboot naar Calais. Als we daar aankomen willen we op een parkeerplaats naar het Nederlands Damesvoetbalelftal kijken, en blijven dan waarschijnlijk nog een nacht in Frankrijk.

1. Ron en Karla:
    28 juni 2019
    Wow, mooie foto’s! Prachtig weer en aardig warm zo te zien!
    Gelukkig nog wat zonnige dagen gehad.
    Wij wensen jullie een rustige overtocht toe en een goede reis naar huis.
  2. Daan Krommenhoek:
    28 juni 2019