17 juni 2018 van Aabernaa naar Hirsthals

17 juni 2018 - Hirtshals, Denemarken

Vandaag een rit van  330 km naar Hirsthals in Noord Denemarken . Dít is de plaats waar we a.s. dinsdag met de boot naar IJsland vertrekken. In het zuiden was het nog mooi weer en rond de 20 graden. Naarmate dat we noordelijker gingen werd het steeds zwaarder bewolkt en regen kon dan ook niet uitblijven. Met bakken kwam het uit de hemel, en werd er niet harder dan 50 km gereden op de rijksweg. Rond 14.00 uur kwamen we aan op de camping in Hirsthals, waar we al een aantal medereizigers van onze groep reis hebben gezien. Het is hier 14 graden en het waait behoorlijk hard. Voor wie het nog niet weet, wij gaan voor het eerst met een groepsreis met de camper  op vakantie. Er gaan in totaal 21 equipes mee die uiterlijk morgen om 18.00 uur in Hirsthals moeten verzamelen.

1. Adrie en Dora:
    17 juni 2018
    Hoi sissy en zwager, we hebben elkaar vandaag nog gesproken dus hebben wij niets nieuws te melden. Fijn dat jullie op tijd in Hirsthals zijn. Nu kunnen jullie even acclimatiseren en je rust pakken. We horen elkaar. XX
  2. Arij de Graaf:
    18 juni 2018
    Hey globetrotters,
    Voor morgen een heel fijne en vooral rustige overtocht gewenst.
    Toen wij er met ons bootje (de Rotterdam van de HAL :-) waren, 1 mei en 10 mei, was het perfect.
    Daarna een heel mooie vakantie daar.
  3. Janna:
    18 juni 2018
    Jullie zitten wel in een prachtige omgeving en ja, als je er langer over doet kan je er meer van genieten.. groetjes van mij.