15 Juni van Dokkum naar Warten

15 juni 2021 - Earnewald, Nederland

Vergeleken bij de laatste 10 dagen was het vanmorgen koud met 17 graden, tevens was het half bewolkt. Hoe snel is een mens verwend door mooi weer. Nadat we de camping betaald hadden, zijn we nog naar de Lidl gereden voor een paar boodschappen. Rond 11.30 uur zijn we op weg gegaan naar onze nieuwe bestemming Jachthaven Wartena in Warten. We hadden gereserveerd, dus we zouden altijd een plek hebben. Om 12.00 uur waren we op de plaats van bestemming en konden een plaats uitzoeken. Onze buren kwamen direct naar ons toe, ze vonden de foto van de Papegaaiduikers op onze camper prachtig, en ze wilde weten waar deze foto genomen was.

Toen we eenmaal gesetteld waren hebben we geluncht, Peter had lekkere verse broodjes gekocht bij de Lidl. Na de lunch hebben we de fietsen gepakt en zijn we naar Leeuwarden gefietst. Daar staat de "Love" Fontein, dit is één van de 11 fonteinen van Friesland. Een hele mooie fontein, jammer dat deze op een drukke plek staat in de stad zo vlak bij allerlei kantoorgebouwen.

Na de foto's en de film zijn we weer terug gefietst richting de camperplaats en nog heerlijk in de zon gezeten, het was inmiddels flink opgeklaard.

Morgen blijven we op deze CP en gaan van de pontjesroute fietsen, een route waar je meerdere keren met de pont moet overvaren.

1. Jolanda:
    15 juni 2021
    Mooie foto's!
    Jullie fietsen wat af zeg....super knap!
  2. Margo:
    15 juni 2021
    Ziet er goed uit!!
  3. Mirthe:
    16 juni 2021
    Leuk om jullie te volgen, heerlijk genieten
  4. Bart en Dorien:
    16 juni 2021