5 oktober Bellaria

5 oktober 2020 - Bellaria-Igea Marina, Italië

Na een regenachtige nacht stonden we op met een strakblauwe hemel. We hebben op ons gemak ontbeten en rond 11.00 uur hebben we de fietsen gepakt om naar het park "Parco di Levante" te gaan, dit ligt op 5 km bij de camping vandaan en wij vonden dat net te ver om daar lopend heen te gaan. We dachten dat er alleen gewandeld mocht worden, maar je mocht er ook fietsen. Het was mooi om te zien, je kon er op een bankje zitten, maar verder was er weinig te doen. En we zijn ook nog niet zo oud dat we na 5 km fietsen al uit moeten rusten.

Vanuit het park zijn we naar het dorpje Cesenatico gefietst, waarbij we onderweg ook een standbeeld tegenkwamen van de oud wielrenner Marco Pantani. In Cesenatico werden we aangenaam verrast door de schoonheid van dat dorp. Een kanaal met heel veel zeilboten met vlak daarnaast huizen in allerlei kleuren. Ook waren er veel terrasjes en omdat het lunchtijd was zijn we vlak aan het kanaal bij de Pizzeria gaan zitten. Het was inmiddels 25 graden, dus prachtig weer en dus  genoten van de pizza en het weer.

Na de lunch teruggereden en nog even naar de Coop geweest, na de pizza van vanmiddag hebben we  voor vanavond harde broodjes gekocht.

Morgen gaan we weer verder, langs de kust naar het zuiden, ongeveer 2 uur rijden.

1. Margo:
    Heerlijk zeg!!
  2. Daan Krommenhoek:
    5 oktober 2020
    Lekker kleurtje Peter en een lekkere pizza zo te zien.
    Hebben jullie veel last gehad van storm Alex of zaten jullie aan de rand ervan. Nog een fijne tijd in Italië.
  3. Marie-Louise:
    5 oktober 2020
    Wat ziet dat er gezellig en pittoresk uit zeg. Dat zal genieten zijn. En wat een enorme pizza! Ziet er heerlijk uit. Heb het goed daar. Groet 😃
  4. Rob en Jacqueline:
    5 oktober 2020
    Dat ziet er allemaal heerlijk uit, zowel de pizza als het weer😎
    Geniet ervan!
  5. Janna:
    6 oktober 2020
    Jullie hebben heel mooi weer.. prachtige foto's geniet van de lekker uitziende pizza's mmmmm ! Gr van mij !!!!