25 juni 2019 van Pilning naar Fareham

25 juni 2019 - Warsash, Verenigd Koninkrijk

Het heeft de afgelopen nacht heel veel, en hard geregend. We stonden in het zand, maar dat was gelukkig geen probleem toen we wegreden. Het regende nog steeds toen we wegreden. We twijfelden of we naar de Avebury Stones Circle  zouden gaan ivm de regen. Dit is vergelijkbaar met het veel bekendere Stone Henge. Deze steencirkel diende 700 jaar geleden als tempel voor rituele bijeenkomsten. Ze dateren van ongeveer 2850 jaar voor Christus. Ondanks de regen zijn we toch gegaan. Het was op zich niet zo groot, we hebben er 45 minuten rond gelopen. Was wel apart om te zien.

Het was 11.30 uur toen we weer bij de camper waren. Het plan was om nog 30 km te rijden en een camping op te zoeken. Maar het was nog steeds regenachtig en om dan al om 12.00 uur naar een camping te gaan zagen we niet zitten. Dus de kaart erbij gepakt en een camping gezocht in de buurt van Southampton, we hoeven dan ook morgen minder te rijden.

We zitten nu in Zuid Engeland en de temperatuur is hier ook beter, Het is nu 24 graden en we hebben af en toe ook de zon gezien. We zijn deze temperatuur duidelijk niet gewend, we zaten te puffen van de hitte.

1. Adrie en Dora:
    26 juni 2019
    Hallo sissy, mocht jij ook even lekker bij de camper zitten? Meestal maak jij de foto's. Leuke foto's hoor en de verslagen blijven boeiend. Geniet nog maar even want over 3 dagen komen jullie thuis en dan is het hier 30°. Have fun. XX van ons.