18 juni Grou

18 juni 2021 - Grou, Nederland

Vanmorgen werden we wakker van de regen. Het klinkt in een camper altijd veel harder dan het in werkelijkheid is, maar de straat was amper nat.

Omdat er in de ochtend wat regen verwacht werd, hebben we de stoelen buiten gezet en zijn een boek gaan lezen.
Ipv de regen ging de zon af en toe schijnen en werd het weer warm,  maar een stuk aangenamer dan gisteren.

In de loop van de middag zijn we naar Grou gegaan. Je kon er via de brug naar toe wandelen, dit was 2,6 km, maar dan liep je door een industriegebied , dus hebben we er voor gekozen om met het pontje te gaan. Grou is een heel klein dorpje met leuke straatjes, terrasjes en winkeltjes. En een ijssalon, daar zijn we even gaan zitten en hebben een heerlijk ijsje gegeten.

Toen we weer terug waren op de camping scheen de zon weer volop.

Rond 19.00 uur kregen we de voorspelde regen. Het heeft behoorlijk gehoost en flink geonweerd en dat heeft zeker een uur aangehouden. Het was pikdonker innde camper.

Morgen gaan we naar Sneek.

1. Margo:
    18 juni 2021
    Ziet er inderdaad heel leuk uit
  2. Janna:
    19 juni 2021
    Hi Nel en Peter toch is het wel lekker dat buitje regen koeld .lekker af!!! Nog lekker genieten!!!!! Gr van mij