19 juni van Grou naar Sneek

19 juni 2021 - Sneek, Nederland

Na een avond en nacht met hevige hoosbuien en onweer was met de camper gelukkig alles in orde. Alleen hadden we geen elektriciteit meer, onze buren wel. Toen Peter dit ging melden bij de receptie bleken er meerdere campers geen stroom meer te hebben, na 15 minuten was dit weer opgelost.

Na de koffie, en het lozen van de afvalwatertank, zijn we vertrokken richting Sneek. Met wat omwegen, omdat er wat wegen afgesloten waren, kwamen we rond 13.00 uur aan op de camping. Nog voor de slagboom stond al een bord dat alles vol was, maar goed dat we hadden gereserveerd. We staan op een mooie plek met uitzicht op de jachthaven. (Jammer dat er in de avond een paar tenten voor gezet werden, weg uitzicht}

Na de lunch zijn we een klein stukje gaan fietsen, totaal 17 km. Na de Waterpoort en het centrum van Sneek zijn we naar IJlst gereden, daar staat weer één van de 11 Fonteinen "De Onsterfelijke Bloemen". Op de terugweg naar de camper reden we dwars door het centrum van Sneek en alle terrassen waren bomvol, en de anderhalve meter is hier al niet meer van toepassing.

Morgen staat een fietsroute om het Sneekermeer op het programma, dus hopelijk blijft het droog.

1. Janna:
    19 juni 2021
    Hi, het is daar, als ik naar de foto's kijkt heel mooi, ga nog verder genieten!!! Gr van mij. .
  2. Jolanda:
    20 juni 2021
    Hier heerlijk weer hopelijk bij jullie ook 🚲
    Dat is een heel stuk fietsen toch?