23 oktober van Mayschoß naar Oudelande Zeeland

23 oktober 2020 - Oudelande, Nederland

Vanmorgen vroeg vertrokken om terug te gaan naar Nederland . Ron en Karla staan de hele week al in Oudelande en vroegen of we zin hadden om daar ook naar toe te komen. Gezien de weersverwachting, zon en 15 graden,  hebben we er nog een dag vakantie aangeplakt.

Onderweg veel regen, en in Zeeland heel mistig. Zouden we de juiste beslissing hebben genomen? Ja hoor, eenmaal op de camperplaats kwam de zon door, dus gaan we daar maar van genieten.

Dit was het laatste leesverhaaltje voor het naar bed gaan, hopelijk hebben jullie veel leesplezier gehad. Wij vonden het leuk om te doen en de reacties te lezen.

Hopelijk tot volgend jaar.

1. Jetteke:
    23 oktober 2020
    Goed om te horen dat jullie weer in Nederland zijn. Geniet nog even van de laatste vakantieuurtjes!
  2. Rob en Jacqueline:
    23 oktober 2020
    Fijn dat jullie zo genoten hebben, en jullie zien er goed uit.
    Was een mooie reis en leuk om weer mee te beleven. Geniet nog van het weekend😎
    Groetjes Jacqueline
  3. Janna:
    23 oktober 2020
    Wat heb ik genoten van al de vakantie verhalen heb ze allemaal gelezen..bedankt daarvoor,..de tijd van gaan is nu gekomen!Nel en Peter,een goede terugreis en nogmaals bedankt! Groetjes van Janna.
  4. Jolanda:
    25 oktober 2020
    Jullie hebben een leuke vakantie gehad aan de verhalen te lezen.
    Op naar de volgende vakantie!
  5. Marie-Louise:
    25 oktober 2020
    Heel veel dank voor de leuke reisverslagen. Zo heb ik het ook een beetje meegemaakt. En wat een prachtige foto’s. Nog fijne dag in het mooie Zeeland en goede thuiswedstrijd. Hartelijke groet