27 juni Sloten

27 juni 2021 - Sloten, Nederland

Het was vanmorgen om 8.00 uur geheel onbewolkt en al 21 graden. Dat beloofde een warme dag te worden. Vandaag stond er een lange fietstocht op het programma, dus om 11.00 uur zijn we vertrokken. Het waaide inmiddels best redelijk. Normaal gaan we dan altijd eerst tegen de wind in, maar op weg naar het eerste fietsknooppunt bleek dat we de route precies andersom hadden gepland, dus hadden we nu wind mee. De route ging in het begin veel door de bossen, en wanneer je even stilstond om een foto te maken, gebruikten de muggen je als landingsbaan. Dus zo weinig mogelijk stilstaan. Bij een meer zijn we even gestopt om een broodje te eten. Daarna zijn we verder gefietst en was het nog harder gaan waaien, alleen hadden we nu wind tegen en dat was stevig trappen. Rond 14.00 uur waren we terug op de camping, dit was ruim op tijd om de Formule 1 in Oostenrijk te kunnen zien.

Na de race hebben we nog een tijdje kunnen genieten van het mooie weer.

Omdat het Nederlands elftal om 18.00 uur moest spelen hadden we geen zin om te koken en hebben we voor 17.30 uur pizza's besteld, en deze waren erg lekker.

Morgen gaan we Friesland verlaten en gaan we naar Giethoorn in Overijssel.

1. Jolanda:
    28 juni 2021
    De elfsteden tocht gehaald! 😂
    We hebben het een keer gefietst op gewone fietsen.pfff altijd wind daar