26 juni van Stavoren naar Sloten.

26 juni 2021 - Sloten, Nederland

Vandaag gingen we weer naar een andere camping, in Sloten. Op de reservering stond dat we daar pas na 13.30 uur terecht konden, alleen moesten we op de CP in Stavoren om 11.00 uur vetrokken zijn. Aangezien het maar 25 minuten rijden was heb ik maar gebeld of we misschien eerder konden komen, maar degene die op onze plek stond was nog niet uitgecheckt.  Maar anders mochten we zolang wel op de parkeerplaats blijven staan.

We zijn op ons gemak boodschappen gaan doen en zagen ,nu het weer mocht, veel mensen zonder, maar toch ook nog met mondkapje. Je bent er inmiddels zo aan gewend dat wij het ook maar op hebben gedaan. We zijn nog maar 1x gevaccineerd.

Rond 12.00 uur waren we op de camping en we konden al naar onze plek, en wat voor één.  We hebben een prachtig uitzicht op de weilanden, het kanaal en het dorp Sloten.

In de loop van de middag zijn we er even heen gefietst,  maar dat idee hadden meer mensen. Wat een drukte, maar wat een leuk, knus en gezellig dorp. Met als aandachtstrekker één van de Elfstedenfonteinen, nl "de Kievit". We hebben ze met uitzondering van die van Sneek, i.v.m.onderhoud, allemaal gezien.

Morgen hebben we weer een fietsroute gepland.

1. Margo:
    26 juni 2021