25 juni Stavoren

25 juni 2021 - Stavoren, Nederland

Na 3 dagen achter elkaar gefietst te hebben, was het plan om rustig aan te doen. Helaas was het niet echt weer om lekker de hele dag met een boek buiten te gaan zitten. We keken elkaar aan, pakten de telefoon om op de fietsknoopapp weer een route uit te zoeken, die niet langer zou zijn dan 25 km. Dit lukte met 21,2 km, alleen het eerste knooppunt begon pas na een paar km waardoor we toch weer 28 km hebben gefietst. Het waaide redelijk hard, dus wij zijn de route tegen de klok in gaan rijden en zodoende hadden we eerst wind tegen en op de terugweg de wind in de rug. De route ging over goede fietspaden en het was daardoor prettig fietsen, langs het IJsselmeer en door de polder. Onderweg zijn we in Koudum gestopt om een broodje te eten en daarna was het nog een paar km naar de CP. Rond 14.00 uur waren we terug, het begon heel licht te miezeren en de rest van de middag hebben we in de camper gezeten. Het was te koud om buiten te zitten.

Morgen vertrekken we naar Sloten.