28 september van Porlezza naar Olginate.

28 september 2020 - Olginate, Italië

Het was koud, maar wel onbewolkt toen we opstonden. Het was een graad of 6, toch de kachel maar even aangezet.

Het was nog een hele tour om de camper van onze plek te rijden vanwege de smalle plekken en de vele bomen met overhangende takken. Na heel veel steken en aanwijzingen geven is het gelukkig zonder schade gelukt.

Toen we om 10.00 uur wegreden was het inmiddels 12 graden en volop zonnig. We hebben de toeristische route genomen langs het Como meer. Wat we alleen heel erg jammer vonden was dat er bijna geen plekken waren waar we onze camper konden parkeren om een foto te maken. Daarom maar in één keer doorgereden naar onze volgende bestemming, de camperplaats in Olginate, waar we al om 11.45 uur aankwamen. Betalen moest 300 meter verderop bij de Pizzeria. Hier was het heerlijk.  Volop zon en 19C. Dus korte  broek aan en lekker in de zon gezeten.

Morgen blijven we hier ook en gaan we een fietstocht maken om het meer waar de camperplaats aan ligt.