29 september Olginate

29 september 2020 - Olginate, Italië

Vandaag hadden we gepland om rondom het Lago di Garlate te gaan fietsen. Omdat het in de ochtend nog redelijk bewolkt was en maar 12 graden, hebben we besloten om dat na de lunch te gaan doen. Dat was een goede keuze want om 11.00 uur kwam de zon door en werd het met 19 graden lekker warm. Stoeltjes naar buiten, bak koffie en een boek erbij, dan kom je de ochtend wel door.

Na de lunch de fietsen gepakt en op naar het meer, dit ligt ongeveer 50 meter bij onze camper vandaan, dus daar waren we snel. De fietsroute is 20 km lang en voor 90% kun je op een mooi aangelegen fietspad rijden. Uiteraard regelmatig gestopt om de nodige kiekjes te maken van al het moois wat we te zien kregen. Was wel druk op het fietspad met wandelaars die lekker breeduit liepen, vaak met een aantal mensen naast elkaar en oortjes in. En wij maar bellen als we erlangs wilden. Na totaal 2 uur weggeweest te zijn, zijn we weer in de zon gaan zitten.

En we hadden geen zin om te koken dus we zijn een pizza gaan halen, ze hadden keuze uit 20 verschillende pizza’s en degene die wij gekozen hadden waren heerlijk.

Morgen gaan we weer verkassen.

1. Jolanda:
    29 september 2020
    Prachtige foto's weer 👍
  2. Adrie en Dora:
    29 september 2020
    Hey, ziet er allemaal geweldig uit hoor. Hier hebben wij vanmiddag ook nog even in de zon gezeten en het was gewoon warm.
    Alvast van harte gefeliciteerd met je 62e verjaardag morgen en we bellen morgenavond. Geniet van jouw verjaardagsdag. XX
  3. Jetteke:
    30 september 2020