3 oktober van Stellata naar Bellaria.

3 oktober 2020 - Bellaria-Igea Marina, Italië

Net voor de regen weer met bakken uit de hemel kwam, konden we de stroom van de camper afhalen. Om 10.00 uur zijn we vertrokken richting de oostkust aan de Adriatische Zee.

Onderweg nog een tussenstop gemaakt in een dorp om naar de Coop te gaan.

Rond 14.00 uur arriveerden we op Happy camping Village. Een camping met 195 plaatsen. Voor we eindelijk op ons plekje stonden zijn we zeker 20 minuten aan het steken en draaien geweest, alles is hier heel erg smal en overal heb je hekjes, bomen en struiken waar te tegenaan kunt rijden. Maar we hebben het gelukkig zonder schade aan de camper voor elkaar gekregen.

Het is echt een strandcamping, waar we normaal nooit voor gekozen zouden hebben, maar in de bergen is het de komende dagen maar 14 graden en volop regen, en hier geven ze 23 graden en zonnig op. Dan is de keuze toch wat makkelijker. En die gedachten hebben meerdere mensen gehad, want ze staan nu op de parkeerplaats, dus is de camping waarschijnlijk vol.

1. Jetteke:
    3 oktober 2020
    Een volle camping in oktober. Allemaal op zoek naar zon en warmte😎. Hopelijk blijft het de komende dagen droog.
  2. Janna:
    4 oktober 2020
    Hoop dat het weer wat beter gaat worden...maar het zijn weer mooie foto's hoor groetjes van mij