2 oktober van Lovere naar Stellata

2 oktober 2020 - Stellata, Italië

De hele nacht heeft het hard geregend, dus de voorspellingen zijn goed uitgekomen.

Rond 10.00 uur zijn we in de regen vertrokken naar Cesole. Omdat we alle tijd hebben proberen we de snelwegen te vermijden en nemen we de toeristische route. Wij vragen ons af of de Italianen wegenbelasting moeten betalen, want als ze dat moeten wordt dat geld niet voor de restauratie van wegen gebruikt. Wat een drama, vol met putten en bulten, net of je op een wasbord rijdt, af en toe heb je idee dat je kastjes van de wand af komen. Na 2 uur hobbelen kwamen we op de camping in Cesole aan, ook was het gelukkig droog geworden. We zagen niemand bij de boerderij, maar ook geen andere kampeerders. Even aangebeld, maar de mevrouw sprak alleen Italiaans, daar kwamen we niet uit. Toen zagen we de hond zijn behoefte doen op het camping terrein en na 10 minuten wachten hebben we het voor gezien gehouden. Even overlegd waar we dan naar toe zouden willen en volgens de navigatie was dat nog een kleine 2 uur rijden, dus op naar Stellata. Het koste heel veel moeite om de camping te vinden, en wat op de foto's zo mooi was, is het echt 3x niks. Morgen snel weer weg richting de oostkust.

1. Jolanda:
    3 oktober 2020
    Ach ja jullie hebben het wel gezien 😉