7 juni Terschelling

7 juni 2021 - Harlingen, Nederland

Vandaag stond er een dagje Terschelling op het programma. Gisteren de tickets geboekt. Helaas was de boot van 10.00 uur al vol, dus we hadden de boot van 11.30 uur. De reis duurde 2 uur en omdat het prachtig weer was hebben we de hele tocht op het bovendek in de zon gezeten.
Om 13.30 uur waren we op Terschelling, even de fietsroute opgezocht en toen konden we het eiland gaan verkennen.
Of het nou kwam dat het afgelopen zaterdag op Texel zwaar bewolkt was, maar wij vonden dit allebei al heel snel een veel mooier eiland. Heel veel verschillende natuur, prachtige bossen en ook uitstekende fietspaden.

Omdat onze terugreis al om 17.30 uur was hadden we helaas geen tijd om gezellig in een restaurant te eten, dus hebben we onderweg een heerlijk softijsje genomen en bij de veerpont allebei een portie kibbeling.

Allebei hebben we een boei als een zontomaat maar dat mag de pret niet drukken. We vonden het een prachtig eiland. We hebben met een fietstocht van 44 km lang niet alles gezien, wie weet ooit een keer de andere kant van het eiland bezichtigen.
Om 20.00 uur waren we moe maar voldaan weer bij de camper.
Morgen gaan we verkassen naar Franeker.

1. Rob en Jacqueline:
    7 juni 2021
    Hoi Peter en Nel, ziet er allemaal weer heerlijk uit. Geniet ervan!
    En heel veel mooi weer in ons eigen land😎
  2. Margo:
    7 juni 2021
    Heerlijk allemaal met dit weer.
    Genietsuh
  3. Jolanda: