18 juni 2019 van Lochgilphead naar Maybole

18 juni 2019 - Maybole, Verenigd Koninkrijk

Vannacht heeft het weer f!ink geregend, onze  planning was om voor 2 dagen naar het eiland Arran te gaan. Maar voor de zekerheid hebben we de weersvoorspellingen voor het eiland bekeken, bagger dus, regen, regen en nog eens regen, ook niet warmer dan 12 graden. We hoefden er niet lang over na te denken, we zijn de regen allebei een beetje zat, en de weersvoorspellingen was dat het ten zuiden van Glasgow beter weer zou zijn.

Onderweg een keertje gestopt om een hapje te eten, en een overnachtingplaats uitgezocht, maar verder hebben we niets gedaan. Het weer werd inderdaad beter en de temperatuur liep op naar 17 graden, dat voelt voor ons bijna hetzelfde als de 30 graden die jullie vandaag hadden.😎

Om 14.15 kwamen we op de camping aan en hebben we nog een poosje in de zon kunnen zitten.

1. Margo:
    18 juni 2019
    Dit klinkt beter, wijs besluit!
  2. Adrie en Dora:
    18 juni 2019
    Je kan verwachten als je naar Schotland gaat dat het weer niet al te best is. Nou... dat is dus gebleken. Maar jullie zijn een ervaring rijker en hebben heel veel moois gezien tot nu toe. Dat is ook heel veel waard. En wij kunnen mee genieten d.m.v. de foto's. Wij wensen jullie veel mooi weer toe in ieder geval. XX