17 juni 2019 van Fort William naar Lochgliphead

18 juni 2019 - Lochgilphead, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen wat vroeger opgestaan, want we wilden bijna de hele dag een trip maken met de stoomtrein. Het was helaas weer zwaar bewolkt, maar we hoopten dat het zou opklaren, en we bes!oten daarom toch om de trip te gaan maken. De trein zou om 10.15 uur vertrekken, maar omdat we nog tickets moesten kopen zijn we ruim op tijd naar het station gegaan, we waren er om 9.00 uur. Toen we de tickets wilde kopen aan het loket, werd er gezegd dat we bij de trein in de rij moesten gaan staan, daar werden de tickets  verkocht. Vreemd, maar het is niet anders. Toen we nog maar een paar mensen voor ons hadden, kregen we te horen dat de trein vol zat. We konden wel alvast tickets kopen voor de volgende dag. Dat was wel even stevig balen, maar omdat onze reis per dag is gepland, hebben we dat niet gedaan.

In de camper even samen overleggen, wat nu? We hebben besloten om het reisschema verder te volgen en een dag voor te liggen op schema.

Er waren op de route een aantal mooie uitzichtpunten, een wandeling en een botanische tuin. Maar helaas hebben we de wandeling en de botanische tuin niet gedaan, het goot van de regen, en dan kunnen wij daar geen plezier aan beleven.  Bij sommige uitzichtpunten kwam tussen de buien wel heel even de zon tevoorschijn.

Omdat het best vermoeiend rijden was zijn we 100 km eerder dan gepland  gestopt, en staan nu op een parkeerplaats bij een sluis, deze is speciaal voor campers om te overnachten, en zowaar kwam de zon regelmatig tevoorschijn.

Morgen weer verder.

1. Margo:
    18 juni 2019
    We sturen een zonnetje, komt goed!
  2. Adrie en Dora:
    18 juni 2019
    Jammer dat die treinreis niet doorging. Had wel mooi geweest denken we. Wel weer leuke foto's. Hier was het vandaag bloedje heet. Maar we klagen niet. Hopelijk wordt het voor jullie ook nog mooi weer. Goede reis verder en we lezen het wel. XX