23 juni Van Porthmadog naar Llandovery

23 juni 2019 - Llandovery, Verenigd Koninkrijk

Ze hadden voor vandaag regen opgegeven, maar vanmorgen was het weer zwaar bewolkt, maar wel droog en 18 graden, dus voor ons prima weer.

Omdat het brood bijna op was, eerst naar de Lidl geweest, wat boodschappen gedaan, en in de bakken lagen ook wat tuin spullen, o.a. een flexibele tuinslang, die hebben we gekocht voor de camper. De tuinslang die we nu hebben zit vol met knikken, en dat is heel lastig om water bij te vullen. Ook wat sproeikoppen meegenomen voor thuis.

In eerste instantie hadden we voor vandaag een wandeling van ongeveer 4 uur in gedachten, maar onze navigatie gaf aan dat we pas om 15.00 uur bij het beginpunt zouden arriveren, dus gaan we deze morgen doen.

De route van vandaag was 188 km en schitterend, veel klimmen en dalen, met soms wel hellingen van 15%. We wisten niet dat Wales zo mooi is. Wel hebben ze hier, net als in Schotland, 2 talen op de borden staan, er is werkelijk geen touw aan vast te knopen.

Op het moment dat we op de camping aankwamen begon het te regenen. Morgen geven ze weer beter weer op, maar hier is het hetzelfde als in Nederland: zelfs het weer van gisteren is moeilijk te voorspellen.

1. Adrie en Dora:
    23 juni 2019
    Zo, alweer 2 dagen verder in jullie reis en alweer 2 uitgebreide verslagen en mooie foto's. Hier in Vlaardingen was de piek 29° en morgen nog warmer. Wij sturen jullie bij deze een beetje warmte en veel zon toe. Geniet nog maar eventjes van al het moois. XX van ons
  2. Janna:
    24 juni 2019
    Goedemorgen Nel en Peter, ik sluit mij aan bij de vorige reactie hier boven,van zus Adrie.... groetjes van Jannaxx