30 en 31 mei. Rijsbergen, via Westende naar Calais

31 mei 2019 - Calais, Frankrijk

Om 11.30 uur van huis gegaan voor onze vakantie richting Engeland en Schotland.
Op zaterdag 1 juni varen we over vanuit Calais (Frankrijk) naar Dover (Engeland)
We hadden besloten om de 290 km naar Calais op ons gemak in 2 dagen te doen.
Helaas waren de eerste 2 camperplaatsen vol, maar 3x is scheepsrecht, en om 15.15 uur stonden we op de camperplaats in Westende. Lekker nog een paar uur genoten van het mooie weer.

31 mei.
We hoeven maar 90 km (55 minuten) te rijden naar Calais, dus op ons gemak om 11.00 uur weggereden.
Na een km kwamen we een een file richting het dorp te staan, we dachten dat dit niet zo lang zou duren. Helaas hebben we over 1 km ruim een uur gedaan, maar ja, we hebben tijd zat.
Om 13.30 uur waren we op de camperplaats bij de Carrefour in Calais.
Lekker een vers stokbroodje gehaald en wat andere boodschappen.

1. Adrie en Dora:
    31 mei 2019
    Ja hoor. Daar was dan het 1e reisverhaal. Hopelijk hebben jullie ook goed weer. Hier is het heerlijk op mijn dakterras. Janna heeft zich ook aangemeld hoor. Goede overtocht morgen en we hopen dat je evenwichtsorganen zich netjes gedragen. We horen je weer. XX
  2. Ron en Karla:
    31 mei 2019
    Wij krijgen jullie reisverslag 2 keer. Misschien staan we dubbel op jullie lijst? Goede overtocht! Pilletjes bij de hand om dan als zombies over het dek te zwalken zoals wij deden met IJsland-overtocht?! 😜